Hore

Najčastejšie otázky

V tejto rubrike nájdete najčastejšie otázky našich zákazníkov. V prípade, že ste tu Vašu otázku nenašli, alebo potrebujete vedieť niečo viac, uistiť sa - pokojne nám napíšte / zavolajte. Radi Vám odpovieme na všetky Vaše otázky.
Kontakt: info@anjelskydiabolske.sk, tel. číslo: 0918 306 304 (Po-Pia 7:30 - 15:30)


  • Ako si mám šperk kúpiť / objednať?

Všetky šperky, ktoré nájdete na našom webe máme skladom. Pri každom produkte máte možnosť - Vložiť do košíka. Stačí si kliknúť na to tlačidlo a daný šperk Vám automaticky pridá do nákupného košíka. Vybehne Vám automatické okienko - Ak si chcete zakúpiť ešte niečo, kliknite na pokračovať v nákupe, ak už v košíku máte všetko čo ste si chceli kúpiť, kliknite na zobraziť košík- pre istotu skontrolujte, či tam máte všetko, čo chcete a už len pristúpte k ukončeniu objednávky, t.j. vyplňte kontaktné údaje(adresa, tel. číslo, email, spôsob dopravy, platby) a odošlite objednávku.

Hneď ako odošlete objednávku, príde Vám potvrdenie o uskutočnení objednávky formou SMS aj emailu.
UPOZORNENIE! : Ak si kupujete prsteň, musíte si kliknúť na veľkosť, ktorú potrebujete a tak vložiť do košíka, ak na veľkosť nekliknete (nevyberiete si z ponuky) automaticky Vám dá prvú v poradí - systém netuší akú veľkosť potrebujete, VY si ju musíte zvoliť, t.j. vybrať z ponuky. Iba veľkosti, ktoré sa zobrazujú, len tie máme SKLADOM - čo tam nie je, to nemáme. 

  • Utvoril som objednávku. Ako viem, že moju objednávku máte?

Po každom správnom ukončení objednávky Vám napíše - Ďakujeme, VAŠA Objednávka BOLA prijatá :) a hneď pod týmto textom Vám napíše Vaše číslo objednávky - to je Vaše potvrdenie, že objednávku máme. Ak Vám tento text zobrazilo, znamená to, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná. Okamžite, po odoslaní objednávky by ste mali obdržať potvrdzujúcu SMS a e-mail ( číslo objednávky máte aj tam), samozrejme, za predpokladu, že ste si to skontrolovali a zadali tieto informácie správne.
   * Ak Vám prišla sms, ale nemáte e-mail, prosíme, skontrolujte si zložku SPAM ( občas sa e-maily zatúlajú do tejto zložky )
   * Ak Vám však neprišla ani potvrdzujúca sms, ani e-mail - Vaša objednávka nebola úspešne dokončená / odoslaná.

  • Mám u Vás objednávku. Kedy mi bude doručená?

Vaše objednávky expedujeme do 24 najneskôr však do 48 pracovných hodín od prijatia Vašej objednávky. Potvrdenie o expedovaní Vašej objednávky obdržíte prostredníctvom SMS správy aj e-mailu. Doba doručenia Vašej objednávky závisí od spôsobu dopravy, ktorý ste si zvolili.
    * Slovenská pošta : 1 - 2 max. 3 dni od expedovania.
    * Kuriérom UPS : 1 pracovný deň od expedovania.

  • Chcem objednávku zrušiť, ako to mám urobiť?

Každú objednávku môžete zrušiť do 13:00 hod. počas pracovných dní.
Prosíme, ak objednávte v doobedňajších hodinách zrušenie objednávky potvrďte do 13:00. Ak ste si objednali pooobede, t.j. po 13:00 alebo až večer - objednávku môžete zrušiť do nasledujúceho pracovného dňa do 13:00.
Zrušiť Vašu objednávku môžete e-mailom - píšte na: info@anjelskydiabolske.sk , alebo telefonicky na čísle 0918 306 304 a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail, číslo objednávky.

  • Nesadla mi veľkosť prsteňa. Môžem ho vymeniť?

ÁNO. samozrejme. Ak Vám nesadla veľkosť prsteňa môžete ho vymeniť do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia Vašej objednávky.
Postup pri výmene veľkosti prsteňa máte vysvetlený na tomto odkaze.

  • Šperk sa mi nepáči, nevyhovuje mi. Môžem ho vrátiť?

ÁNO, samozrejme. Právo na vrátenie tovaru máte do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia Vašej objednávky. Ak Vám tovar nevyhovuje, môžete ho vymeniť za niečo iné alebo Vám vrátime peniaze.
Postup pri výmene za INÝ tovar alebo vrátenie peňazí máte vysvetlený na tomto odkaze.

  • Pri prsteni sa nezobrazuje veľkosť, ktorú potrebujem. Je možné ju objednať?

NIE, mrzí nás to. Ak sa daná veľkosť nezobrazuje, znamená to, že ju skladom momentálne nemáme - je vypredaná. Opätovné naskladnenie daného šperku závisí od výrobných možností nášho dodávateľa.
Náš tip: Skúste využiť filter podľa veľkostí (nachádza sa vľavo na lište ). Vyberte veľkosť, ktorú potrebujete a zobrazia sa Vám iné prstene, ktoré v danej veľkosti máme.

  • Je možné gravírovať do šperkov ako oceľ, titán alebo tisten?

NIE, u nás. Žiaľ materiály ako chirurgická oceľ, titán, volfrám a tisten – sú tvrdšie a odolnejšie materiály, do ktorých sa ťažšie gravíruje. V Košiciach, kde sídli naša firma, žiaľ nemáme zlatníka, ktorý by bol ochotný do týchto materiálov gravírovať. Z tohto dôvodu, žiaľ, gravírovanie ako doplnkovú službu, neponúkame.

  • Mám záujem o zaslanie do zahraničia, je to možné?

ÁNO, samozrejme. Zásielky posielame aj do zahraničia, avšak po platbe vopred s upravenou výškou poštovného nakoľko je výška poštovného rozdielna ako u nás.
Bližšie info si prečítate v našich obchodných podmienkach v sekcii : POSIELANIE DO ZAHRANIČIA. Kliknite na tento odkaz.