Hore

Výmena a vrátenie tovaru

 

VÝMENA TOVARU

1. Kupujúci má právo uskutočniť výmenu tovaru do 14 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.

2. Tovar, ktorý sa kupujúci chystá vymeniť musí byť nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom nepoškodenom obale.
Anjelskydiabolske.sk si vyhradzuje právo na neschválenie výmeny šperku, ktorý javí známky viditeľného nosenia a používania.

Anjelskydiabolske Vám ponúka dve riešenia na výmenu tovaru: výmena veľkosti a výmena za niečo iné.

 

  • VÝMENA VEĽKOSTI  ( ten istý prsteň )

Výmena veľkosti - zakúpili prstienok a je Vám malý / veľký?
Nesadla Vám veľkosť prsteňa? Premerali ste si prst správne? Návod ako zistiť svoju veľkosť nájdete na webe alebo po kliknutí na tento odkaz.
Prosíme, dávajte pozor! Rozdiel medzi veľkosťami je 1mm. Výmena o 1 veľkosť veľa nespraví!

Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s kópiou faktúry, vyplňte formulár na výmenu (viď. nižšie) na našu adresu:
Jewelry s.r.o. 
Oblá 3 
040 01  Košice

POZOR! Ak sa chystáte meniť veľkosť prsteňa skontrolujte či danú veľkosť pre vás máme.
Navštívte náš web. Nájdite Vami zakúpený prstienok a pozrite sa či sa daná veľkosť, za ktorú chcete meniť, pri ňom zobrazuje. Ak áno, to znamená, že ho máme skladom.
(Ak sa nezobrazuje veľkosť, ktorú potrebujete – znamená to, že danú veľkosť NEMÁME – naskytá sa Vám tak možnosť: výmeny za iný tovar – alebo vrátenie peňazí – ak si nič iné na našej stránke nevyberiete.)

Ak sa veľkosť, za ktorú chcete meniť zobrazuje na našom webe, tak prosíme, zabaľte prstienok spolu s krabičkou do obálky a na kópiu faktúry / alebo do formulára na výmenu tovaru - nám napíšte, za akú veľkosť si prajete prstienok vymeniť a zašlite to spolu na našu adresu.

Výmena je samozrejme bezplatná, ak meníte prvýkrát. Ak Vám však ani po vymenení prstienkov, veľkosť nesadne, môžete samozrejme opätovne vymeniť veľkosti, žiaľ už Vám bude fakturovaný poplatok za poštovné a balné vo výške 2,50€.

Upozornenie: DOBIERKY neprijímame!
Zásielku odošlite poštou (obyčajne či doporučene) alebo kuriérom, - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje.

STIAHNUŤFormulár - VÝMENA TOVARU


  • VÝMENA ZA INÝ TOVAR ( úplne iný šperk )

Nepači sa Vám daný šperk? Nie ste s ním spokojný? Máte právo na výmenu tovaru za iný šperk na našom webe! :)

Pri výmene za iný tovar jednoducho stačí ak navštívite náš web. UTVORÍTE OBJEDNÁVKU na šperk, za ktorý by ste si chceli ten Váš, ktorý máte doma, vymeniť.

POZOR! Keď budete utvárať objednávku do poznámky JE NUTNÉ pripísať "VÝMENA". Aby sme mali informáciu, že sa jedná o výmenu a tovar Vám neodoslali!

Následne tovar, ktorý sa nepáči / nevyhovuje -  zašlite spolu s kópiou faktúry na našu adresu.

Jewelry s.r.o. 
Oblá 3 
040 01  Košice

Hneď ako obdržíme zásielku so šperkom, ktorý vraciate - Vám nový šperk, ktorý ste si vybrali v objednávke "VÝMENA" zašleme na Vašu adresu.

Dôležité upozornenie: ak žiadate o výmenu za iný tovar, môžu nastať tieto možnosti:

  • Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od poštára/ky, prípadne vyzdvihnete na pošte.
  • Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.
  • Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade Vám môžeme poukázať rozdiel v cene na Vaše číslo účtu alebo na Vašu adresu. Ak si želáte zaslať rozdiel v cene na Váš účet, prosím uveďte nám aj Vaše číslo účtu.

    Upozornenie: DOBIERKY neprijímame!
    Zásielku odošlite poštou (obyčajne či doporučene) alebo kuriérom, - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje.

    Náklady spojené s výmenou a vrátením tovaru

    1. Kupujúci pri výmene tovaru znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, t.j. platíte poštovné k nám.
    2. Predávajúci hradí poštovné náklady vymeneného tovaru k zákazníkovi ( 1. výmena ). V prípade každej ďalšej výmeny si zákazník hradí poštovné na vlastné náklady, resp. podľa výšky poštovného stanovej firmou Jewelry s.r.o.
      Upozornenie: Každú výmenu Jewelry s.r.o. zasiela výlučne SLOVENSKOU POŠTOU.

     


    ODSTÚPENIE OD ZMLUVY resp. VRÁTENIE TOVARU

    1. Ak je kupujúcim fyzická osoba – spotrebiteľ, kúpna zmluva má charakter spotrebiteľskej zmluvy, ktorá bola uzavretá pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku. V zmysle § 12 odst. 1 zákona č. 108/2000 Z.z. je kupujúci oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru.
    2. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom "kamennom" obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť predávajúcemu. Spoločnosť Jewelry s.r.o. si vyhradzuje právo neprijať tovar od zákazníka ak už opakovane tovar vrátil.
    3. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v prípade tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.
    4. Tovar objednaný na zákazku, pri ktorom sa platí záloha do výroby (ako sú hlavne snubné prstene, prstene, retiazky a náramky inej veľkosti aké máme aktuálne na sklade) je tovarom zhotoveným podľa osobitných požiadaviek zákazníka a nevzťahuje sa naň možnosť odstúpenia od zmluvy a jeho vrátenia predávajúcemu v zákonnej lehote 14 pracovných dní. 

    Dôležité upozornenie!
    Ak bol súčasťou Vašej objednávky aj príspevok na Dobrého Anjela „anjelské drobné“ – túto sumu nevraciame. Jedná sa o dobrovoľný príspevok.

    Postup pri vrátení tovaru:

    Tovar zašlite, prosím, späť na našu adresu:

    Jewelry s.r.o. 
    Oblá 3 
    040 01  Košice


    Tovar zašlite v pôvodnom obale, nepoužívaný a nepoškodený vrátane príslušenstva (krabička atď.). Vyplňte formulár na vrátenie (na stiahnutie a vyplnenie viď nižšie), prípadne na kópiu faktúry napíšte Vaše číslo účtu ( vo forme IBAN ), aby sme vedeli kam peniaze zašleme. Prípadne ak chcete vrátiť peniaze na adresu, prosíme uviesť adresu, kam peniaze zašleme.

    • Ak vraciate len určitý šperk z Vašej objednávky - bude vám vrátená jeho kúpna cena.
    • Ak vraciate Vašu celú objednávku - bude Vám vrátená plná suma vrátane poštovného, ktorú máte na faktúre.

    POZOR! Upozornenie: DOBIERKY neprijímame!
    Zásielku odošlite poštou (obyčajne či doporučene) alebo kuriérom, - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje.

    Po doručení tovaru budú kupujúcemu vrátené peniaze v zmysle zákona najneskôr do 14 pracovných dní. Potvrdenie o vrátení tovaru bude zákazníkovi odoslané na emailovú adresu spolu s kópiou dokladu o vrátení tovaru.

    Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná.
    V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci spotrebiteľovi už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky alebo jej časť zníženú v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebenia vo výške 1% z celkovej ceny tovaru za každý deň používania tovaru a o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu. Kúpna cena môže byť znížená aj o hodnotu darčekov, ktoré nebudú vrátené predávajúcemu.

    STIAHNUŤ: Formulár - VRÁTENIE TOVARU

    Náklady spojené s výmenou a vrátením tovaru

    1. Kupujúci pri odstúpení od zmluvy znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, t.j. platíte poštovné k nám.
    2. V prípade vrátenia celej objednávky, predávajúci hradí zákazníkovi sumu, (hodnota tovaru vrátane poštovného), ktorú má zákazník na faktúre.
      Ak zákazník mal zakúpených viacero šperkov a niektorý z nich sa rozhodne vrátiť, bude mu vrátená kúpna cena daného tovaru.