Hore

Obchodné podmienky

ÚVOD:

Na týchto stránkach je prevádzkovaný internetový obchod www.anjelskydiabolske.sk ponúkajúce ONLINE predaj vybraného spotrebného tovaru. Odoslaním objednávky vyjadruje kupujúci súhlas s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.

Prevádzkovateľom www.anjelskydiabolske.sk a dodávateľom ponúkaného tovaru je firma:

Jewelry s.r.o.
sídlo firmy:
Oblá 3
040 01  Košice

Anjelskydiabolske.sk
je len  INTERNETOVÝM OBCHODOM = E-shop
Nemáme kamennú predajňu, tovar je možné zakúpiť jedine ONLINE.

Počas pracovných dní Vám naša pracovníčka rada poradí, odpovie na Vaše otázky.

Sme tu pre Vás.
Pracovné dni Po - Pia
od 7:00 do 15:00

Spojíte sa s nami:

  • telefonicky - 0918 306 304
  • emailom - info@anjelskydiabolske.sk

IČO: 46 818 880
DIČ : 2023592065
DiČ DPH: SK2023592065

Zapísaná v OR  Okresného súdu Košice I, Oddiel:Sro, Vložka číslo: 30539/V
Overiť si to môžete na www.orsr.sk

Banka: Tatra Banka
Číslo účtu: 292 888 1502/1100
IBAN: SK46 1100 0000 0029 2888 1502
SWIFT: TATRSKBX
Sme platcom DPH!

Zodpovedná osoba za prevádzku:
Ing. Ľuboš Ries
Mail:  jewelryslovakia@gmail.com

IDENTIFIKÁCIA ZMLUVNÝCH STRÁN:

1. predávajúci: 
Eshop Anjelskydiabolske: Jewelry s.r.o., so sídlom Oblá 3, 040 01 Košice  

2. kupujúci: 
Zákazníkom sa rozumie užívateľ (všetky fyzické a právnické osoby bez obmedzenia) , ktorý má možnosť objednať si tovar na stránke prevádzkovateľa online priamo na stránkach elektronického obchodu 24 hodín denne. Príjemcom sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorej je podľa objednávky zákazníka zásielka určená. Miestom určenia sa rozumie miesto určené zákazníkom, na ktoré je prevádzkovateľ povinný zabezpečiť doručenie zásielky. Zásielkou sa rozumie tovar, ktorý je súčasťou ponuky prevádzkovateľa na stránkach www.anjelskydiabolske.sk.

PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY:

1. Predávajúci sa zaväzuje 
dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene.
2. Kupujúci sa zaväzuje že potvrdením objednávky potvrdzuje a akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru prevzatie objednaného tovaru a zaplatí za objednaný tovar stanovenú cenu. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia uvedenými obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné. 
3. Predmet kúpy 
Predmetom kúpy podľa uzavretej kúpnej zmluvy je tovar špecifikovaný čo do výrobku, názvu, druhu, množstva, rozmerov, ceny apod. v objednávke kupujúceho.


OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV:

Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu. 

Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou alebo živnostníkom je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu. 

Kupujúci poskytnutím svojej e-mailovej adresy súhlasí že môže byť informovaný o nových produktoch a zľavách internetového obchodu anjelskydiabolske.sk.

Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. §11 , ods. 1, pís. a zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu a údaje budú následne vymazané. 

Kupujúci si môže kedykoľvek svoje osobné údaje skontrolovať a zmeniť po prihlásení sa na stránke www.anjelskydiabolske.sk v časti "Osobné údaje". 

Prevádzkovateľ internetových stránok www.anjelskydiabolske.sk sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených predávajúcim. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane. Vyhradzujeme si právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (hackerom). V tomto prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.

 


POTVRDENIE OBJEDNÁVKY:

Po každom správnom ukončení objednávky Vám napíše - Ďakujeme, VAŠA Objednávka BOLA prijatá :) a hneď pod týmto textom Vám napíše Vaše číslo objednávky - to je Vaše potvrdenie, že objednávku máme. Ak Vám tento text zobrazilo, znamená to, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná. Okamžite, po odoslaní objednávky by ste mali obdržať potvrdzujúci e-mail ( číslo objednávky máte aj tam), samozrejme, za prepokladu, že ste si to skontrolovali a zadali tieto informácie správne.


   * Ak nemáte e-mail, prosíme, skonrolujte si zložku SPAM ( občas sa e-maily zatúlajú do tejto zložky )
   * Ak Vám však neprišiel e-mail a nemáte svoje číslo objednávky - Vaša objednávka nebola úspešne dokončená / odoslaná.

V deň, keď Vašu objednávku vybavíme obdržíte potvrdzujúci e-mail o odoslaní zásielky či už kuriérom SPS alebo Slovenskou poštou (podľa toto, čo ste si zvolili). V prípade nejakých komplikácií Vás budeme, samozrejme, kontaktovať.


DODACIE LEHOTY A PODMIENKY:

Tovar zasielame na dobierku alebo platbou vopred prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriérskou službou SPS.  Všetky šperky máme na našom sklade. Objednávky odosielame dvakrát až trikrát týždenne, takže od nás odídu najneskôr do 48 pracovných hodín od prijatia Vašej objednávky.
Potvrdenie o expedovaní Vašej objednávky obdržíte prostredníctvom SMS správy aj e-mailu. Od tohto dňa, kedy máte potvrdenie, že objednávka bola odoslaná, sa ráta doručenie Vašej objednávky.

Aby sme predišli nedorozumeniam: Deň kedy od nás Vaša objednávka odchádza NIE JE dňom kedy bude aj doručovaná! Znamená to, že Vašu objednávku odovzdávame prepravcovi, ktorý Vám ju nasledujúce dni bude doručovať.

Doba doručenia tovaru závisí od typu dopravy, ktorý bol pri objednaní tovaru zvolený.

Ak ste si zvolili Slovenskú poštu – doručenie je 1-2 max.3 pracovné dni od EXPEDOVANIA
Ak ste si zvolili Kuriéra SPS – doručenie je nasledovný pracovný deň od EXPEDOVANIA

Predávajúci neberie na seba zodpovednosť za omeškanie dodávky tovaru spôsobenú meškaním doručovacej služby.

Pri tovare, ktorý nie je skladom Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne upraviť Vašu objednávku.

 


POPLATKY ZA DORUČENIE A BALENIE TOVARU:

Ceny  uvedené v  internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. V cene tovaru nie je zahrnuté poštovné a prepravné. Všetky akcie platia do vypredania zásob pokiaľ pri konkrétnom tovare nie je uvedené inak. Všetky ceny a poplatky sú už s DPH.

-         nakúp tovar do 30€  → poštovné, tj. Slovenská pošta dobierka 2,50€

                                                                               SPS kuriér 3,90€

-         nakúp tovar nad 30€ → poštovné, tj. Slovenská pošta ZADARMO

                                                                               SPS kuriér 2€

-         nakúp tovar nad 40€ → poštovné, tj. Slovenská pošta ZADARMO

                                                                               SPS kuriér  ZADARMO

BALENIE TOVARU

Všetok tovar, ktorý nájdete na našom webe zasielame v bublinkových obálkach a zabalený v darčekovej krabičke ZDARMA, pokiaľ si zákazník nevyberie iný dizajn krabičky, ktorý je už spoplatnený.

Ak je pri tovare upozornenie, že sa predáva bez krabičky - šperk Vám príde zabalený v sťahovacom darčekovom vrecúšku.

OBRÚČKY a ich balenie: Hoci sa obrúčky predávajú po kuse, balíme Vám ich do jednej darčekovej krabičky ZDARMA! Nakoľko to pôsobí aj vyzerá lepšie. Systém Vám do košíka načíta 2 kusy krabičiek automaticky (pokiaľ si vy nevyberiete iné, ktoré sú už spoplatnené), obdržíte však len jednu. Hodnota väčšej krabičky sa rovná hodnote dvoch maličkých, nemyslíte si teda, že Vás v tomto prípade chceme ukrátiť. Ponúkame predsa krabičky ZADARMO. :)

V tomto prípade by sme radi upozornili, ako z vyššie uvedeného vyplýva, že obrúčky balíme vždy do jednej krabičky, v prípade ak chcete mať Vaše obrúčky v krajšom darčekovom balení, Vám stačí zadať 1ks spoplatnenej krajšej darčekovej krabičky a my Vám to automaticky zabalíme do krabičky, ktorá prislúcha na balenie obrúčok (áno tá väčšia).


POSIELANIE DO ZAHRANIČIA:

Tovar do zahraničia posielame výlučne SLOVENSKOU POŠTOU a po platbe vopred. Zásielky mimo Slovenskej republiky nie je možné zaslať kuriérom SPS. Taktiež nie je možné tovar objednať do zahraničia na dobierku.

Zásielky do zahraničia, vrátane ČR, zasielame jedine po platbe vopred, prostredníctvom Slovenskej pošty s upraveným cenníkom – nakoľko priamo v objednávke si takúto možnosť nemôžete zvoliť.


Po utvorení Vašej objednávky s platbou vopred a s výberom doručenia Slovenskou poštou Vám najneskôr do 48 hod. bude zaslaný mail s NOVÝMI podkladmi pre platbu. Prosíme, vyčkajte na náš kontakt s upravenou sumou, ktorú vyplatíte na náš účet. Nakoľko každá krajina mimo SR má inú výšku poštovného a balného.

Poštovné  a balné náklady po platbe vopred:
ČESKÁ REPUBLIKA - 5,00€ ( doba doručenia 3-5 dní )
RAKÚSKO - 6,50 € ( doba doručenia 3-7 dní )
ŠVAJČIARSKO - 6,50 € ( doba doručenia 3-7 dní )
POĽSKO - 6,50 € ( doba doručenia 3-7 dní )
MAĎARSKO - 6,50 € ( doba doručenia 3-7 dní )
NEMECKO - 6,50 € ( doba doručenia 3-7 dní )
ÍRSKO - 6,50 € ( doba doručenia 3-7 dní )


 ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU A ZÁRUKA:

Odporúčame zákazníkom, aby si tovar bezprostredne po jeho prevzatí rozbalili a skontrolovali. V prípade, že zistíte poškodenie nevahájte nás bezodkladne kontaktovať.
V prípade, že už pri prevzatí vidíte zjavné poškodenia obalu zásielky - odporúčame spísať ihneď na mieste reklamačný protokol s doručovateľkou spoločnosťou o poškodenej zásielke za prítomnosti prepravcu - informujte nás o tejto skutočnosti, na t.č. 0918 306 304.

Všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.
Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po jeho odhalení, tj. ihneď po prvom použití výrobku.

Oneskorené reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať.

POZOR! Podľa §619 Občianskeho zákonníka, sa záruka nevzťahuje na bežné opotrebovanie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať. 

Záruka:
Na všetok tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. 


 

REKLAMÁCIE:

V prípade zistenia vady výrobku - spôsobené chybou výroby šperku, je potrebné uplatniť reklamáciu. Pre reklamáciu tovaru platia príslušné ustanovenia občianskeho zákonníka, taktiež i zákona o ochrane spotrebiteľa. Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu. 

Postup pri uplatnení reklamácie: 

1.Kupujúci je povinný spísať reklamačný protokol , kde uvedie svoje meno a priezvisko, adresu , tel.číslo , číslo objednávky, dátum prebratia tovaru a popis reklamovanej vady tovaru. 
2.Reklamovaný tovar zasiela kupujúci spolu s reklamačným protokolom na adresu predávajúceho doporučene na adresu :

Jewelry s.r.o. 
Oblá 3 
040 01  Košice
 

POZOR! DOBIERKY neprijímame!
Zásielku odošlite poštou (obyčajne či doporučene) alebo kuriérom, - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje.


3.Odporúčame zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. V prípade straty zásielky slovenskou poštou, alebo kuriérom predávajúci nenesie za stratu žiadnu zodpovednosť 
4.Prosíme, aby kupujúci pri zasielaní reklamácie predávajúcemu - zaslal aj faktúru alebo kópiu faktúry, ktorú obdržal s objednaným tovarom (faktúra slúži ako doklad o kúpe aj v prípade reklamácie). 

Každá reklamácia je posudzovaná individuálne a zvyčajne riešená predávajúcim do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, opravu výrobku najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. 
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  1. odovzdaním opraveného tovaru,
  2. výmenou za nový kus,
  3. vrátením kúpnej ceny tovaru,
  4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
  5. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

STIAHNUŤ: Reklamacny_list

Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len v prípade tovaru vykazujúceho vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho. V ostatných prípadoch bude kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s opravou tovaru.

Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru kupujúcim, používanie tovaru v nezodpovedajúcich, resp. nevhodných podmienkach, neodborné zaobchádzanie, zanedbanie starostlivosti o tovar, neodbornú montáž, nesprávnu manipuláciu a používanie tovaru, nesprávne ošetrovanie tovaru, neodbornú inštaláciu.
Oprávnenie na bezplatnú záručnú opravu zaniká aj v prípade neodborného zásahu do výrobku počas záručnej doby inou ako oprávnenou osobou. Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto tovar peniaze a právo nezameniť ho za iný tovar.

Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho. Spolu s tovarom odošle kupujúcemu aj kópiu reklamačného protokolu so stanoviskom predávajúceho k reklamácii a záznamom o jej riešení.
Vybavením reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

Náklady spojené s reklamáciou tovaru

  1. Kupujúci na svoje náklady zasiela reklamovaný tovar s reklamačným protokolom predávajúcemu – Jewelry s.r.o.
  2. Predávajúci je povinný hradiť náklady na vyhotovenie odborného posúdenia a iné náklady súvisiace s uplatnením reklamácie.
  3. V prípade výsledku reklamačného konania – vrátenie peňazí, je predávajúci povinný zákazníkovi vrátiť sumu, vrátane poštovného, ktorú má zákazník na faktúre.

Predávajúci je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a poradové číslo dokladu o uplatnení reklamácie.

Vybavením reklamácie nie je dotknuté právo kupujúceho na náhradu škody podľa osobitného predpisu.

Alternatívne riešenie sporov

V zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov platného od 1.2.2016 spotrebiteľ má právo obrátiť sa na systém alternatívneho riešenia sporov (ďalej len ARS). Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi.  Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a  predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.

Bližšie informácie o ARS nájdete na stránke Ministerstva hospodárstva SR https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi ako aj zoznam subjektov riešenia ARS https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

Orgánom dozoru nad dodržiavaním povinností predávajúceho pri predaji tovaru je

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna 3, 04001 Košice
web: www.soi.sk


VÝMENA TOVARU

1. Kupujúci má právo uskutočniť výmenu tovaru do 14 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.

2. Tovar, ktorý sa kupujúci chystá vymeniť musí byť nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom nepoškodenom obale.
Anjelskydiabolske.sk si vyhradzuje právo na neschválenie výmeny šperku, ktorý javí známky viditeľného nosenia a používania.

Anjelskydiabolske Vám ponúka dve riešenie na výmenu tovaru.

  • VÝMENA VEĽKOSTI - PRSTENE ( ten istý )

Výmena veľkosti - zakúpili prstienok a je Vám malý / veľký?
Nesadla Vám veľkosť prsteňa? Premerali ste si prst správne? Návod ako si správne zmerať nájdete na webe alebo po kliknutí na tento odkaz.

Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s kópiou faktúry alebo vyplňte formulár na výmenu na našu adresu:
Jewelry s.r.o. 
Oblá 3 
040 01  Košice

POZOR! Ak sa chystáte meniť veľkosť prsteňa skontrolujte či danú veľkosť pre vás máme.
Navštívte náš web. Nájdite Vami zakúpený prstienok a pozrite sa či sa daná veľkosť, za ktorú chcete meniť, pri ňom zobrazuje. Ak áno, to znamená, že ho máme skladom.

Prosíme, zabaľte prstienok spolu s krabičkou do obálky a na kópiu faktúry / alebo do formulára na výmenu tovaru - nám napíšte, Za akú veľkosť si prajete prstienok vymeniť a zašlite to spolu na našu adresu (viď vyššie).

Výmena je samozrejme bezplatná, ak meníte prvýkrát. Ak Vám však ani po vymenení prstienkov, veľkosť nesadne, môžete samozrejme opätovne vymeniť veľkosti, žiaľ už Vám bude fakturovaný poplatok za poštovné a balné vo výške 2,50€.

! DOBIERKY neprijímame!
Zásielku odošlite poštou (obyčajne či doporučene) alebo kuriérom, - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje.

  • VÝMENA ZA INÝ TOVAR (úplne iný šperk )

1. Kupujúci má právo vymeniť zakúpený tovar aj za úplne iný tovar.

2. Kupujúci má právo uskutočniť výmenu tovaru do 14 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky

3. Pri výmene za iný tovar jednoducho stačí ak navštívte náš web, utvoríte objednávku na šperk, za ktorý by ste si chceli ten Váš, ktorý máte doma, vymeniť.

POZOR! Keď budete utvárať objednávku do poznámky JE NUTNÉ pripísať "VÝMENA". Aby sme mali informáciu, že sa jedná o výmenu!

Následne tovar, ktorý je zlý / malý / nepáči sa -  zašlite spolu s kópiou faktúry na našu adresu.

Jewelry s.r.o. 
Oblá 3 
040 01  Košice

Hneď ako obdržíme zásielku so šperkom, ktorý vraciate - Vám nový šperk, ktorý ste si vybrali v objednávke "VÝMENA" zašleme na Vašu adresu.

Dôležité upozornenie: ak žiadate o výmenu za iný tovar, môžu nastať tieto možnosti:

  • Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od poštára/ky, prípadne vyzdvihnete na pošte.
  • Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.
  • Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade Vám môžeme poukázať rozdiel v cene na Vaše číslo účtu alebo na Vašu adresu. Ak si želáte zaslať rozdiel v cene na Váš účet, prosím uveďte nám aj Vaše číslo účtu.

DOBIERKY neprijímame!
Zásielku odošlite poštou (obyčajne či doporučene) alebo kuriérom, - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje.

STIAHNUŤ: Formulár_VYMENA-VRATENIE.pdf

Náklady spojené s výmenou a vrátením tovaru

  1. Kupujúci pri výmene tovaru znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, t.j. platíte poštovné k nám.
  2. Predávajúci hradí poštovné náklady vymeneného tovaru k zákazníkovi ( 1. výmena ). V prípade každej ďalšej výmeny si zákazník hradí poštovné na vlastné náklady, resp. podľa výšky poštovného stanovej firmou Jewelry s.r.o.
    Upozornenie: Každú výmenu Jewelry s.r.o. zasiela výlučne SLOVENSKOU POŠTOU.


ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY:

Každú objednávku môžete zrušiť do nasledujúceho pracovného dňa do 13:00 hod počas pracovných dní.

  • Prosíme, ak objednávte v doobedňajších hodinách zrušenie potvrďte do 13:00,
  • Ak ste objednali poobede, t.j. po 13:00 či až večer, zrušiť Vašu objednávku môžete do nasledujúceho prac. dňa do 13:00 hod.

Zrušiť Vašu objednávku môžete e-mailom  píšte na info@anjelskydiabolske.sk , alebo telefonicky na čísle +421 918 306 304 a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail, číslo objednávky. 

V prípade, že kupujúci už zaplatil za zrušenú objednávku na tovar časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka vrátená do 14 dní od zrušenia objednávky, bezhotovostným prevodom na ním určený účet alebo poštovým poukazom.

 


ODSTÚPENIE OD ZMLUVY resp. VRÁTENIE TOVARU

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY resp. VRÁTENIE TOVARU

  1. Ak je kupujúcim fyzická osoba – spotrebiteľ, kúpna zmluva má charakter spotrebiteľskej zmluvy, ktorá bola uzavretá pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku. V zmysle § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. je kupujúci oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.
  2. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom "kamennom" obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť predávajúcemu.
  3. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v zmysle § 7 ods. 6 c) zákona č. 102/2014 Z.z.  v prípade tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.
  4. Tovar objednaný na zákazku, pri ktorom sa platí záloha do výroby (ako sú hlavne snubné prstene, prstene, retiazky a náramky inej veľkosti aké máme aktuálne na sklade) je tovarom zhotoveným podľa osobitných požiadaviek zákazníka a nevzťahuje sa naň možnosť odstúpenia od zmluvy a jeho vrátenia predávajúcemu v zákonnej lehote 14 pracovných dní. 

Postup pri vrátení tovaru

Tovar zašlite, prosím, späť na našu adresu:

Jewelry s.r.o. 
Oblá 3 
040 01 Košice

POZOR! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Zásielku odošlite doporučene, alebo obyčajne. Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za stratu alebo poškodenie zásielky.


Tovar zašlite tak, aby nedošlo počas prepravy k jeho poškodeniu. Prosím, vyplňte formulár na vrátenie (na stiahnutie a vyplnenie viď nižšie), prípadne na kópiu faktúry na zadnú stranu napíšte Vaše číslo účtu ( vo forme IBAN ), aby sme vedeli kam peniaze zašleme. Prípadne ak chcete vrátiť peniaze na adresu, prosíme uviesť adresu kam peniaze zašleme.

  • Ak vraciate len určitý šperk z Vašej objednávky - bude vám vrátená jeho kúpna cena.
  • Ak vraciate Vašu celú objednávku - bude Vám vrátená plná suma vrátane poštovného, ktorú máte na faktúre.

Dôležité upozornenie!
Ak bol súčasťou Vašej objednávky aj príspevok na Dobrého Anjela „anjelské drobné“ – túto sumu nevraciame. Jedná sa o dobrovoľný príspevok.

Po doručení tovaru v zmysle §9 ods.1 zákona č. 102/2014 Z.z. budú kupujúcemu vrátené peniaze najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.

Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná.

Náklady spojené s výmenou a vrátením tovaru

  1. Kupujúci pri odstúpení od zmluvy znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, t.j. platíte poštovné k nám.
  2. V prípade vrátenia celej objednávky, predávajúci hradí zákazníkovi sumu, (hodnota tovaru vrátane poštovného), ktorú má zákazník na faktúre. Ak zákazník vracia len určitú časť objednávky, bude mu vrátená kúpna cena daného tovaru.


MIERY UVÁDZANÉ PRI DANOM PRODUKTE:

Všetky miery produktu sú merané v najhrubšom a najširšom mieste šperku. Rozmery sú uvádzané v MILIMETROCH. 
*PRSTENE - rozdiel medzi veľkosťami je 1mm, meria sa OBVOD prsta. Veľkosť napr. 55 - je obvod 55mm( čiže 5,5 cm), veľkosť 56 - je obvod 56 mm (čiže 5,6 cm), veľkosť 57 - je obvod 57 mm (čiže 5,7cm) atď. Návod ako zistiť veľkosť prsteňa nájdete na tomto odkaze.
*RETIAZKY - v prípade retiazok, by sme radi upozornili, že dĺžka sa meria od jedného konca, teda zapínania – po posledné očko.
*NÁUŠNICE - v prípade náušníc sa meria naširšia a najdlhšia časť


Predávajúci nie je zodpovedný za nesprávne pochopenie tohto meracieho systému.


VEĽKOOBCHOD

Prevádzkujete maloobchodnú predajňu so šperkami alebo butik?

Ponúkame Vám možnosť nákupu nášho tovaru za veľkoobchodné ceny. Všetok tovar máme skladom a je ihneď k odberu a teda môžete ho mať už na druhý deň. Predtým však, ako sa rozhodnete túto ponuku využiť nás kontaktujte emailom na : info@anjelskydiabolske.sk 
Napíšte nám o aký tovar (materiál: chirurgická oceľ, swarovski elements..., zameranie: prstene, náhrdelníky, náramky... ) máte záujem a približný počet kusov, ktorý plánujete zakúpiť. Radi by sme vyhoveli všetkým partnerom, preto sme politiku veľkoobchodných cien nastavili individuálne. Po zvážení a posúdení Vašej plánovanej objednávky Vám bude nastavená veľkoobchodná cena zo zreteľom aj na Váš zárobok.
Ďakujeme.


ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:

Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkmi sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

 

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 05.11.2012.

 

V Košiciach dňa 4.11.2012
Posledná aktualizácia: 20.11.2021

 

                                                                                                 Ing. Ľuboš Ries

                                                                                             Konateľ Jewelry s.r.o.